Ingen rubrik

Hej hej! Idag fick jag och min  brosa singstar av Tomas :) för att det var deras men dom har inte playstation2 bara xbox.
Idag ska jag och min brosa till min pappa, hemma hos pappa ska jag nog sitta lite framför datorn och vid playstation2, och kanske vara med en kompis och gå ut med Sally en hund:-)

Ja jag har nog inga planer för det här jullovet jag kommer nog att vara hemma kanske skulle vi träffa min gudfar och mina gudsyskon,och någon dag ska jag och min bästis Molly fira våran bästisdag:) och någon dag ska jag kanske vara med min kompis Tanya och med Angelica. Någon dag tror jag att jag ska till stallet och pyssla om hästarna!

Idag har jag ridit det var julavslutningn jag red Muffin som är super snäll jag tror att han kanske kommer att bli min favorithäst snart:) jag har även badat och städat rummet tråkigt XD snart ska jag pynta granen.

God jul och gott nytt år önskar Sofie!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0